Dilekmh biz 14 aylık olduk hala basmıyor. Doktorlar çok uzun süre orteZ kullanıldığı için diyorlar kaslar eriyormuş. Fizik tedaviye gidiyoruz. Biz 24 saat hiç çıkartmadan kullandık 6 ay kadar. Sadece banyo zamanı çıkarttık o da haftada 2 gün izin verdiler. Şimdi son röntgenlerimiz çok iyi çıktı tam yerine oturmuş kalça dedi ama bir yer düzelirken başka sıkıntı oluyor