Merhabalar bebeğimin saç derisinde ense kısmında isilik gibi kızarıklık var ne olduğunu tam anlayamadım ..iki gün önce şampuan olmadan yıkamıştık ..bir de çok sıcaklıyor terliyor ondan olabilir mi? Me yapabilirim geçmesi için bebek yağı vs başa sürülür mü ?nasıl geçirebilirim:( bebeğim bundan dolayı uyumuyor:(