Sinem66 Kaç kilo doğmuştu bebeğiniz benim bebeğim 2375 doğdu benimkisi de 5 kilo doktor gayet güzel dedi doğum kilosuna bakarak yorum yapıyorlar genellikle
AlinaSaree Sinem66 benimde 3 460 doğdu ebemixde kilosu güzel dedi. Bizim doktor bş cins zaten. Sağlığı falan gayet iyi kızımın boyu kilosu falan. Daha fazla kilo alabilirdi diyor.
Sinem66 AlinaSaree hiç problem etmeyin sağlık ocağındaki ebeye sorduğumda ilk aydan sonra nasıl kilo almalı diye ilk ay doğum kilosunun 1 kilo üstüne çıkmasını bekleriz daha sonra 500 gram almış 1 kilo almış önemi yok bebeğiniz doyuyor gelişimi güzelse problem etmeyin sizin çocuğunuz 1 kilo alır başka çocuk 1.5 alır kıyaslayamayız yapı meselesi demişti ama dediğiniz gibi bazı doktorlar bu konuya takık oluyor
ZehraileAnnesi Benim kizim 3200 dogdu ikinci ayinda 4600 cikti ebe az dedi şimdi günde bir iki defa mama veriyorum
Nurrr1 3200 doğmuştu şuan 6200 ama doğum kilosu önemli olan,aylık ne kadar kilo aldığı bizim doktorumuz aylık 700 gr -1 kg arası alıyorsa gayet iyi demişti