Dogaozge Kızlar 5aylik bebeğim yaklaşık bir aydır ishal.dogumundan beri bio gaia kullanıyorum ama çok işe yaramıyor sanırım.enterogermina kullanan ve memnun olan var mı.yardimci olur musunuz 😔