Meraba arkadaşlar bana yardım edebilecek birileri varmı kafayı yicem yoksa bebeğim 5 aylık iki üç gündür idrarında azalma vardı Dr götürdük susuzluktan kaynaklı dedi ek gıdaya başlattı ve bebeğim ne emiyor ne mama alıyor ne su içiyor nede ek gıda olarak biseyi kabul ediyor idrarı aynı şekilde devam ediyor ne yapacağımı şaşırdım kaldım elimden hiç bişey gelmiyor kilosu da azalmış haftaya kontrole gelin dedi ne yapabilirim nolur yardım edin 😔