Bedsssss bunlar biberon gibi değil tam. Çeşitleri var. Biberon biraz meme yapısında oluyor şekli falan. Bunların dikdörtgen. Bunların yani görseldekinin ucunda bi delik var biberon mantığı baskıyla açılıyo. Bazıları da yumuşak olmuyor direkt delik oluyor akıyor. Benim bebeğim 3 aydır bu alıştırma bardağına alışamadı 🤣 ilk başladığımda kendi kalkamıyodu yattığı yerden. Hafif yatar pozisyonda ayran koyup içine veriyodum(ev yoğurdu+su) başka türlü anlamıyo çünkü ısırıyodu. Sonra kendi doğrulmaya başlayınca hiç almadı oyun yaptı. Ağzına kadar dolduruyorum ama yine de ağzına götürünce gelmiyo ısırıyo ısırıyo boş. Ben de şimdi bizim bardaklarımızla içiriyorum kendim elimle içiriyorum daha hoşuna gidiyor. Şuan oioi de silikon bardaklar var indirimde ama ben almadım pahalı geldi 🤣🤣🤣 daha uygunken yani aylar önce bböyle olcağını bilsem onu alır içine azcık su koyar eline verirdim. Hele şimdi yaz, dökse de ıslansa da bişi olmaz