Dün yazmistim ama pek bişey yazan olmadı kabızlığı vardı dün değil önceki gün lavman yaptım bı şekilde rahatladı acaba o ara poposu tahriş mi oldu anlamadım dün hiç kaka yapmadı kakası geliyor kaçıyor bı yerlere kolozete koyunca ağlıyor iniyor hemen napacagimi şaşırdım valla gece yatarken zeytinyağı vermiştim gece 2 kez ağladı anlafim kakası geldi o saatte bile klozete koyunca ağladı yapmadı psikolojini bozdu yemin ederim yapmıyor yani niye yapmıyor popom açıyor diyor ama kaka içerde durdukça nolcak bide kakayi sürekli tutmaya alisirsw 3 buçuk yaşında