Astral Kızlar 2 bucuk aylık bebeğim var 2 haftadır emziği bıraktı almıyor artık bibs in emziğini kullanıyorduk şimdiye kadar 2 aydır severek emerdi ama sonra bıraktı çok zorluyor beni çok huysuz hiç ana kucağında birazda olsa oyalanmıyor çok nadir yani hep kucakta gezmek istiyor oyun halısında ana kucağında oyalanırdı artık koyunca hemen ağlıyor kaucuk emzik büyüyor acaba ondan mı rahatsız oluyo diye aventin ultra soft emziğini aldım onuda atıyor kabul etmiyor midesi bulanıyor ne yapacağım artık emzik tutmaz mı geçici midir bu durum
Deletedmom0099 Astral evet ellerini keşfetme dönemi aventin ultra softunu deneyin tutmayan bebek çok az bibs şişiyor o yüzden istememiş olabilir
GizemYe Astral acaba bibs in emziğini aylık değiştiriyor musunuz? Biz de sadece bibs kullanıyoruz 2 aylığız. 1 ay bile dolmadan değiştiriyoruz çünkü çok fazla yıkadığımız için şişmesi artıyor. Belki büyüdüğü için almıyor olabilir mi?
Tugce Astral biz 2,5 aylık civarı başlamıştık emziğe. Bibs kabul etmemişti, avent almıştı. Sadece uyurken alıp uyuyunca bırakırdı. 8 aylık fırlattı bir daha ağzına sokmuyor, ayrı konu. Avent deneyin son çare.
Materzioglu Astral valla benimki de 2 aya kadar bi tuttu sonra bi bıraktı bırakış o bırakış hala tutmuyor 6 aylık nerdeyse bende uğraşmayı bıraktım yani. Tutmazsa da tutmaz yapacak bişe yok her bebek tutmuyor malesef. Sürekli huy değiştiriyolar.
Astral Deletedmom0099 yazdım ya zaten avent ultra soft aldım onuda istemedi diye almıyor yani genel olarak bıraktı sanırım 😞
Aysun1981 benim bebeğim hiç almadı :( 6 çeşit emzik aldım, bibs avent vs dahil, ama öğürüyor resmen. 2 aylık ve ilk haftadan beri deniyorum. Önerisi olan??
Astral Deletedmom0099 inşallah öyledir diyorum deniyorum işte bi umut bakalım biraz daha denicem sonra yapacak bişey yok artık🤷🏼♀️
Astral Materzioglu evet yapacak bişey yok emzik büyük kolaylıkmış meğer reflüsü vardı neredeyse bitmişti emzik sayesindeydi sanırım emziği bıraktı kusmaları çok arttı yine 😏
S_x_w Astral kiraz uc silikon deneyin..bibs gibi yani..bibste var wee de var ki wee daha uygun fiyatlı belki onu alır..ben önce bibs kauçuk ile başlayıp sonra nuk silikon vermiştim hala nuk emiyor