Oğluma 9 aydır annem bakıyor. Şehir dışından evimize geldiler babamla. Çok da iyi bakıyor her konuda yardımcı oluyor ama oğlum çok hareketli ve gerçekten çok yoruyor annemi. Annem de arada söyleniyor tabii. İkide bir evim var diyor sanki gidecek yeri yokmuş gibi bir şey de demiyoruz. Yakın çevremde 2 yaş altı hiç kreş yok. Bakıcıya vermeye korkuyorum. Siz olsanız okullar açılınca tekrar annenizi mi çağırırsınız, kreşe mi gönderirsiniz?