Farahzeynep Minikkusum1343 alıştım vallahi, bizim sesimizden çok rahatsız oluyordu, şimdi daha huzurlu uyuduğunu görünce bütün şüphelerim gitti. 🙄 odanın önünden her geçtiğimde bakıyorum bir nasıl uyuyor diye 😂
Betujjj Farahzeynep şimdi kac aylık oldunuz 3 4 5 . Aylarda gece uykusu cok iyi 6. Ayda dişle birlikte gece uykularına elveda yaptık😅
Farahzeynep Betujjj şu an 4 aylığız 😂 bu ay itibari ile daha sorunlu olacak sanırım, artık başına gider dururum 😂 zaten gündüz de aynı emziği takar odadan çıkarım geri atar uyanır ağlar, gider tekrar takarım 😂
seldaselda28 Minikkusum1343 10.5aylik oglum dun ayirdim.ilk gece gercekten zor oluyor.Oturdum agladim neden ayirdim diye.Terk etmis gibi hissettim kendimi.Ama almadim yanima.Sik sık haber aldim aglayinca yanina gittim.Ilk gece zorlanirsin ama sonra alisiyor insan
mustafam4906 Minikkusum1343 bence bu isi anneler duygusal hale getiriyorlar. Biz bir gunde odasini ayırdık hiç de bir şey olmadı. Alışması için bir şey bile yapmadım. O günden beri mis gibi uyuyor
Socialmom Minikkusum1343 bizde kızımı beraber yatıyoruz kendi kendine uyur ama artık koca yatağa sığmıyoruz dün gece dedim ki artık odasına geçme vakti geldi elinin daha rahat olucak ve sen en rahat uykunu o gece uyuyacağım için çöl rahat ediceksin
Yesim25_ Minikkusum1343 bu iyi mi kötü mü anlatmadım hangi marka telseiz ama telsiz olmadan duyamaz miyim odamız çok yakın karşılıklı
AyyuceGokcen Minikkusum1343 10aylıkı tam odasını ayrırdıgımda.Başlarda benim de içim bir tuaf oluyordu.Kapıları açık yatıyorduk.Hemen yan odamız zaten.Sonra bebekte siz de alışıyorsunuz ve dünyanın en güzel şeyinin aayrı oda oldugunu anlıyorsunuz😅😅gece beslenmesi uyanmaları kendi kendine bitti.Gece cok bagırıp aglamadıgı sürece yanına fırlamıyorum kendi kendine uyuyor.Hiç tereddüt etmeyin bir iki gün zor olur sadece