Kizlar oğlumda immün yetmezliğinden süpheleniyor doktorlar.Olasj bi durumda kardeşinin olması iyi olur nakil için dendi.Ama ben çok tuhafım normalde tek çocuk istiyorduk ve doğduğundan beri sürekli hastanelerdeyiz çok kötü zamanlar gecirdik bi cocugu daha psikolojim kaldıramaz aslında. Ama kardeşin donör uyumu daha yüksek oluyormus.Oglumu her şeyden çok seviyorum her şeyiyle sadece onunla ilgilenmek istiyorum .Yeni bir bebek düşüncesi bile beni korkutuyor .Siz olsanız ne yapardınız dusunurmuydunuz .Bebeğim için istiyorum ama yeni doğacak olana da haksızlık yaparım diye düşünüyorum çünkü sadece oğlum için olmasını isterim