ikikizannesi 5 aylik bebeklerimizin kilo ve boyu nedir hanimlar oglumun kilosu iyi ama bu ay hic kilo almamis
Bebikimm ikikizannesi 4 ay 26 günlükken gittik 7200 kg 64 cm bu ay sadece 300 gr almış. Sizin boy kilo kaç
Yigitsvlm ikikizannesi tam 5 aylıkken dr kontrolünde 7.200 gram 66 cm di. 4. Aydan 5. Aya sadece 470 gram almıştı. İştahsızlık var geçen aydan başladı bu ayda devam ediyor şuan 5 ay 15 günlük ek gıda taşımlarına başlayacağız. Dr mama önerdi ama bizimki hiç birini içmiyor sadece anne sütü alıyor öyle taşan bir sütüm de yok maalesef. Bu arada Doğum kilosu 3.100
Yigitsvlm Bebikimm dr az veya çok gibi bir yorum yaptı mı bizim dr az dedi mama takviyesi ver dedi ama beş marka denedim bebeğim h birini içmiyor ne biberon ne şırınga ne kaşık mama ağzına sürmüyor tatlandır dedi tatlandırıcı ve pekmezle denedim yine içmiyor
ikikizannesi Bebikimm bizim boy 70 kilo 8500 suan 4. Ayda ayniydi dr 200 grda olsa almasi gerekirdi dedi bize
MIKET Yigitsvlm hayır sadece anne sütü ama çok iştahlı şimdiden 2 saate bir emiyo gece bile öyle bende sütüm doyurmuyor mu diyordum ama yorumları görünce her çocuk farklı sanırım yenice ek gıdaya daha doğrusu tadıma geçtik doktorumuz geçin dedi patates tadımı bitti havuca geçtik bu kadar
ikikizannesi Yigitsvlm bnmde anne sutu aliyor gece yatmadan 3 veya 4 olcek mama veriyorum goguslerim sunuyor cok uyaniyor 70 cm 8500 kilosu 4. Aydan beri ayni dr 200 grda olsa almasi gerekirdi dedi tadim yapabilirsin dedi
Bebikimm Yigitsvlm neden mama önerdi anlayamadım kilosu gayet iyi bizde 3200 doğduk 4 ay 26 günlükken 7200 Dü tam 5 ayla arasında bşey yok yani. Kilosu iyi dedi doktor ek gıdaya 6. Ay başlıcaz
Bebikimm ikikizannesi maşallah baya iri Bi bebek aslında ama Dr lar kilosuna değil aylık kilo alışına bakıyorlar
Songena19 ikikizannesi ya biz 3ay meme reddi yaşadık bir hafta yoğun bakımda yattı derken daha yeni yeni toparlıyoruz kilo olarak 3200dogdu ama doktor gelişimi ve kilosu iyi dedi
Yigitsvlm Bebikimm bu aylarda 500 gram alması azmış netten bakıyorum dediğin gibi iyi ama dr mama başlayalım dedi zaten başlayamıyoruz kabul etmiyor bir damla içsin sabaha kadar kusuyor yavrum idrar kaka ve kan testlerine baktı alerjiye baktı hiçbirinde birşey yok çok şükür aklıma da gelmiyor değil özel hastaneye gidiyoruz acaba para için mi yapıyorlar. Allah’a havale ediyorum artık
ikikizannesi Bebikimm 3 kilo dogdu cok zayif dediler 3 aylikken goturdum obez olubilir dediler 4. Ayda dr gayet iyi dedi bugun 5 aylik olduk goturdum ayni 4. Ay kilosuyla 200 grda olsa almasi gerekirdi dedi onumuzdeki ay bi daha cagirdi tadima basla dedi
Elf123 Bebikimm oğlum altı aylık son iki ayda 900gr aldı kilosu cok önde meme reddi uzun zamandır yaşıyoruz o yüzden kilo alımını cok etkiliyor meme reddi bu iki ay içinde hastalandı eğer hasta olduysa kilo kaybı oluyor bebeklerde almış vermiş olabilir yani kilosu önde olduğu için doktor sonrun görmedi ek gıdayada başladık zaten
Tugce ikikizannesi Gelecekten geliyorum. 3-4 aya bu konuyu salacaksınız. İsterseniz şimdiden salıp anı yaşayın 🤍
ikikizannesi Tugce inan hic kilo derdim olmadi çocuklarımda dr almali dedigi icin sutum artik beslemiyormu acaba diye kaygilandim kendj kendime
Nazoo_00 5.5 aylıkken gittik, 7900 kilosu, 68 cm. 300 Gr almış bir ayda az dedi. Ek gıdaya başlayalım dedi, ama bebeğim sevmedi, 6. Ayda basliycam
ikikizannesi Nazoo_00 banada oyle dedi iste dr ama bu cocuklar her ay nasil 500 gr alicak bnmki hic almamis almasi gerekirdi dedi kilomuz iyi ama almali demesi kaygilandirdi beni