kızım 9 haziran da yasin a girecek yaklaşık 1 aydır asla kahvaltı yapmıyor yani zorla vermek istemiyorum ağlıyor zaten pankek krep yapınca yiyor eline tam buğday ekmeği veriyorum az az yiyor öyle yada kaşar peynir de yiyor ama yumurta asla yemiyor napacagimi şaşırdım aynı şeyleri yasayan var mı aranız da kızlar