Hazelnur29 Kızlar baskasinzya acil neden böyle diş çıkartma dönemi ağzının suyu okdr çok akiyorki her yeri isalk oluyor coşku bezi çok azalmıştı bu sabah bezine baktım çiş yoktu resmen bu şekildi doktora cikicaz bilgisi olan yazarsa sevinirim
Banu- Hazelnur29 Kızım yeni doğduğunda sütüm çok yeterli gelmiyormuş. Yetersiz sıvı alımında bu gözüküyor. Tamamen sıvı eskipili ile alakalıydı bizim.
Sunlight Hazelnur29 kan değil. Kristalleşme olmuş. Yetersiz beslenme ve sıvı alımı azlığından dolayı oluyor
Balkabagininannesi Bizim de buna benzer olmuştu doktor idrarı beklediği için kristalleşme olmuş şuan için önemli değil tekrar ederse bakalım demişti olmadı bir daha korkma canım sende birsey olmaz
Hazelnur29 Omom Sunlight Busrammesut Banu- Teşekürler kızlar korktum bende sıvı alımı evet az 9 aylık ama düzgün emmiyor 3 dakika emiyor karnını bastırıp çekiliyor suyunda az içiyor biborana alışık olmadigi için geveliyor ağzında fincdan fln içiyorum bağzen büyük ihtimal ondan oldu ağzının suyu da çok aktigi için böyle olmuş demekki
Balkabagininannesi Ağız suyu akıntısı için de kehribar kolyesini tavsiye ederim tabi inanmakta önemli ama bizimkini kesmişti sürekli tenine değmesi gerekiyor ama
Busrammesut Yetersiz sıvı alımından dolayı oluyor. Kristal deniliyor adına. Oğlum 3 buçuk aylıkken benimde başıma gelmişti sürekli emzirdim suyunu eksik etmedim Ağustos sicagiydi sadece bı bezde oldu bı daha olmadı.