CizerBirAnne Zeyuu1919 ekgıdada tecrübe etmedim henüz miktar konusunda bir şey diyemem ama bulabilirseniz migroslarda kefirzadem ya da kefirdanem oluyor onu öneririm, içeriği en iyi kefir o. Tozdan yapmıyorlar, gerçek kefir danesinden mayalayıp şişeliyorlar.
irva Zeyuu1919 Altınkılıç kullanıyorum oğluma.Tam bir kefir hastası kendisi.Bir çay bardağı kadar veriyorum.Sen şuan yarım ver istersen.
Okuroya Altinkilic ve AOÇ kullanıyorum. 6 aylık olduğundan beri her sabah kahvaltisinda iciririm şuan 17 aylık seve seve içiyor. Şişeyi açtıktan sonra 3 gün içinde tüketilmesi gerek bilginiz olsun
ddo Ben kızıma verdim altınkılıç sade. Ve çok sevdi ayran delisi bir çocuk ayran içtiğimizde ayran veriyorum tuzsuz ama kefir çok seviyorum 1 çay bardağı
Morcivert061 Zeyuu1919 ilk yarim can bardağıyla başladım 7 aydan sonra kahvaltının yanına cay bardağı verdim
Okuroya Zeyuu1919 yarm çay bardağı verebilirsiniz eğer içerse. Laktozsuz alın gaz sıkıntısı olan bir bebekse