Busraktuncc benim bebeğim de 1.5 aylık aynı durumdayız hatta uyku saatleri bile aynı tek farkla benimki gece de iki saatte bir uyanıyor ve 7 den sonra 9 a kadar ağlama krizine giriyor.Hiç bir iş yapamıyorum,kendime zaman ayırmayı bırak dinlenemiyorum bile.Bitmiş durumdayım, şimdiden gücüm kalmadı 😔