Melesss Nur234 kusmuğu peynir gibi mi? Bebekler fazlasını kusar. Mide kapakçıkları gelişmediği için normaldir. Oluk oluk kusmuyorsa sıkıntı etmeyin
Teemo07 Nur234 36.6 ateş değil öncelikle. Bunun için 38 üstü gerekiyor. Şükür ateşi yok. Fazla emmiş olabilir, bazen gazdan dolayı çok etmiyorlar ya. kesik kesikse fazlasını atmıştır, fışkırır gibiyse o zaman üşütmüş olabilir.
Irmakprensesinannesi Nur234 36 6 ateş deildir öncelikle rahat olun 37 -38 arası hafif ateştir hissedilir 38 üstü nü yüksek ateş tir kusmasi belki gazını iyi cikaramadigindan gazını iyi çıkardığında emin olun
Omurorucova Nur234 korkmayın normal bir durum ilk zamanlar benim bebeğimde öyleydi reflü yatagında yatırın bebeği gazının çıktığından emin olun ve çok aşırı emzirme yapmayın 1-2 saat arayla emzirin hazmedemiyorlar sonra kusuyorlar 🥰
rua_da_senhora_das_verdades 😅 rahat olun bebekler 6.ayına kadar kusarlar bu normaldir.. Bebeklerin mide kapakçıkları olgunlaşmadığı için fazlasını çıkarırlar. Emzirdikten sonra dik tutun ve gazını çıkarın. Bu durumu bu şekilde en aza indirirsiniz. Bu arada sağlıklı insanın vücut ısısı 36.5 derecedir 😊 38.5 sonrası için dr görebilir.
rua_da_senhora_das_verdades Nur234 bu sık tekrarlarsa dr görebilir.. siz yinede dik tutun..Ya da reflu yatağınız varsa onu kullanın. Yoksa yastığı reflu yatağı gibi kullanabilirsiniz. Eğer bu şekilde fışkırır tarzda ağzından burnundan kusmuk gelecek şekilde oluyorsa dr reflu veya alerji açısından değerlendirir
tosbikannesiii Nur234 ateşi yok ki normal ateş kusması da bebekler ilk zamanlar kusarlar peynir gibiyse korkulacak bisey yok bence