Nurtanem Kızlar günaydın. 4 aylık bebeğim neredeyse her emzirme sonrası kaka yapıyor. Az önce altını temizledim emzirdim emerken tekrar yaptı mesala. Bir haftadır bu şekilde kaka olayımız. Normal mi acaba sizde durumlar nasıl ?
Pikapikapikacuuu Nurtanem inek sütü allerjisi olabilir. Kakasında mukus var mı? Ya da kusması arttı mı?
Deletedmom_112 Nurtanem benim bebeğim de öyleydi doktor bize maflor plus damla vermişti hem sindirim sistemini düzenliyor hemde gaz problemine iyi geliyor
lux33 Nurtanem üstten geldiği için alttan çıkıyor olabilir mi zaten küçücuk bedenleri var benimde bebeğim öyle arada tâbi ama bişe olduğu hiç aklıma gelmedi çünkü bende genelde bı se yer yemez tuvaletim gelir
Nurtanem Pikapikapikacuuu kakasında hafif mukus oluyordu ama şu sıralar yok. Doktora daha önce alerjiden şüphelendiğimi söylemiştim ama dur bakalım gözlemlicez alışıcak flan demişti
Nurtanem Deletedmom_112 kaç aylıkken böyleydi? Şu an düzeldi mi? İki hafta önce 5 gün kaka yapmadı ona üzülüyodum sonrasında bi yapmaya başladı bez dayanmıyor
Deletedmom_112 Nurtanem 50 günlük falandı düzeldi, ama bu hafta ishal olunca dün doktorumuz tekrardan başlattı damlayı 4 gün sonra 4 aylık olacak
Esrmrtsbr Nurtanem bizim buralarda emdikten hemen sonra altını pisleten çocuğa anne sütü iyi gelmiyor derler benim bebeğim de şuan tam 4 aylık 5 ya da 6 günde bir yapar sadece anne sütüyle besleniyor da 10 güne kadar da normalmiş belki sizin bebek diş cikariyordur
yamacsmomm Nurtanem gelişimi nasıl kilosu boyu benim oğlum da 4 ay 5 günlük her gün 3 4 defa yapar 💩 sını 7 kiloyu geçik ve herşeyi yolunda görünüyor çok şükür
Nurtanem yamacsmomm maşallah kilosu çok iyiymiş. En son gittiğimizde 6 kiloydu doktor kilosunu pel beğenmedi gibi konuşmalarından öyle anladım