Kızlar birşey sorucam benim oğlum 6 aylık ilk dogdugunda sütüm pek yoktu oğlum da çok eme hevesi olmadı hiç 3 ay emdi sadece bi ay öyle süt kesildi giti eşim eczaneden araştırıp birşey duymuş almış hap süt artırıcı faydası var ama süt gelmiyor kanallar iyice tıkanmış oglum beslenme saatinde aç olduğu icin emer diye meme sundum asla emedi tükürdü kaç kez denedim sağınca maalesef gelmiyor göğüs ucu yok kanallar tıkalı Nasıl kanalları acabilirim fikri olan yazabilirmi acaba