
Kızlar bebeğim yaklaşık 5 gündür az idrar yapıyor ve idrar rengi resimdeki gibi. Bide iştahı az Pzartesi günü ateşi oldu hastaneye gittik kan tahlili yapıldı hepsi temiz lasix diye bi ilaç kullanıyorduk kalbi için doktor çok su kaybetmiş ondan ateşi çıkmış dedi ilacı kesti su ver dedi. Su veriyorum iştahı bi tok daha iyi.ama idrar bu şekilde bi dün ateşi olmadı vücut pazartesiden beri 37 lerde seyrediyor. Bu sabah 38 oldu calpol verdim ılık duşa soktum düştü. İdrar yolu Enfeksiyon olabilir mi acaba ondan şüphelendim