Günaydın anneler kizim 2 3 gundur cok huysuz oncede cok istahliydi hem beni emme konusunda hemde ek gida konusunda ama suan ne beni doğru duzgun emiyor nede ek.gida aliyor zar zor gundr 1 yada 2 kere ishal seklinde kaka yapiyor surekli biseyleri istiriyor ve cok sert sekilde bu gecede 1 kere beni emdi memeye geldiginde cok agliyor emmek istemiyor agzina bakmak istiyorum çıldırıyor yalanci emzigide zat zor tutuyo sonrasinda geri atiyor diş mi geliyor bu arada tam 7 aylik olduk