gokalp06 6 aylık bizimde kapanmış endokronolojiye götür dedi ebe d vitaminine bakılsın diye orayada gittim.doktor anne karnında bile kapanıyor kusmasi huysuzlugu varmı dedi yok dedim kafa cevreside normal olunca tahlile gerek yok d vitamini bir yasina kadar devam et dedi.