Anne- benim eşim tek bobrekli doğmuş 6 yaşındayken onunda yarısı alınmış ailesi pek dikkat etmemiş kendide doktora gitmemiş hiç 27 yaşında maalesef diyaliz hastası oldu şuan hala diyalize giriyor ama 2 çocuğumuz var. Doktoru kadınlarda çocuk doğurmak la ilgili problem olabildiğini ama erkeklerde olmadığını söyledi kontrollerini ihmal etmeyin yinede. Bu arada eşimin 2iz kuzenleride tek bobrekli genetik sanırım ama onlar gayet sağlıklılar. 💕