Cerenimmmmm geçmiş olsun. Ben günlük sudocrem kullanıyorum ama her bezde ıslak mendili yıkayıp kullanıyor sonra kurulayıp krem sürüyorum, eğer kırmızılık görürsem hemen bebantol baby pişik kremi sürüyorum aynı gün iyileşiyor. Kızarıklık yoksa sudocrem’e devam ediyorum. Sudocrem’de cilde hava geçmesini engelliyormuş bazen sürmüyorum ki cilt hava alsın ve genelde vaktim oldukça bezi hafif gevşek yapıyorum ki sıcaktan pişik olmasın yavrum