eğer şimdi acıyıp süte kaldırırsan hayatımın hatasını yaparsın bırak alti saat uyusun o uyku senin vereceğin sütten daha faydalı gelişimine doktorum demisti ikinci aydan sonra bebegi gece sutecialdirma yoksa bidaha basa cikamazsin hep uyanir sut ister gece dedi buda uykularina zarar verir bir duzeni olmaz birak uyusn