Minnakkkkk aptamil aralarında en iyi tadı demişti doktorum. Aptamil, evolvia, neocate, alfamino.
Tadları ve kokuları pek hoş olmadığı için vanilya damlatabilirsiniz. Benim bebeğim hiç bir şekilde kabul etmediği için ek gıda da besinlerine kalori yükseltıcı mama vermişti doktorumuz.