Eliff11 geçen üzerinize afiyet mantı yedim iki gündür tuvalete çıkamadım eyvah dedim kabız oldum herşey sil baştan alacak ama korktuğum gibi olmadı gayet iyi çıktım kanama da yoktu ve açıda olmadı sebebi ise duphalac şurup ve bol su ben size ne yaptığımı tek tek bahsedeyim ben önce sadece bende çatlak var sanıyordum ama bir seferinde baktım ki iç hemoroid de var ve kanamanın büyük kısmı ondan kaynaklı ve iç hemoroide ne krem kullanılırsa kullanılsın fayda vermiyor o yüzden daflon 500 mg aldım emzirmeme rağmen bebeğimi gözlemleye gözlemleye kullandım o şişlikleri dindirdi o ara progto-gyvnol fitili her gece yaparak daflonu destekledim önce iç hemoroid sorunumu hallettim sonra rahatlayınca çatlak içinde her lavaboya girmeden ve çıktıktan sonra anuflex sürdüm ve hemen sonrasında sıcak suya oturdum oradaki kası gevşetti Buda yaranın iyileşmesini hızlandırdı şimdi de yarayı iyileştirdiğini düşündüğüm aşama gün içinde bir kaç sefer zeytin yağı sürüyorum üstüne de lansınohun meme ucu kremini sürüyorum sanırsam oda yaraları iyileştirdi kabız olmadığım sürece artık ağrım sıfıra indi diyebilirim duğhalac şurubu da her sabah 20ml kadar bol su ile aç karnına içiyorum birde bir yemek kaşığı elma sirkeli su içiyorum üzerine sebze ağırlıklı kahvaltı yapıyorum kahvaltıdan sonra resmen hemen lavaboya koşuyorum inşallah dediklerim sizede şifa verir üç çatlağım vardı şuan bir tanesi aktif onu iyi etmeye çalışıyorum en derini buydu inşallah iyi olacak doktor bana bir ay sonra koşa koşa geleceksin beni ameliyat et diye demesinin üstünden 2 ay geçti direniyorum olmamak için inşallah gerekte kalmaz