Benim de 2.derce hemoroid rahatsızlıgim var, ilaç ,fitil,krem,hepsini kullanıyorum,en son sarı kantaron yağı aldım suanlik kanamam yok ,iyi geldi sanki,size de tavsiye ederim.ameliyat olmakta çözüm değilmiş tekrarlıyormuş bu durum,Allah hepimizin yardımcısı olsun,bağırsak kanseriyle ilgisi yokmuş,ancak aynı belirtiler gibi,kolonoskopi oldum öyle teşis konuldu,yinede korkuyorum,adet kanaması gibi kanamam oluyor bazen akışkan kırmızı gibi..kan kaybından gidicem birgün🤦🤦