papatyaannee Kızım 2 haftadır burun akıntısı öksürük vardı doktora götürdük ilaç kullandık durum daha da kötüye gitti şimdi hırıltısı ve balgamı var bugün tekrar gittik hava verdiler evdede iki saatte bir yapıcaz nasıl geçicez bu çok canım sıkkın
Berk2020Mert2008 papatyaannee çokgeçmiş olsun acil şifalar versin rabbim bu aralar herkes grip bende oğlumda grip olduk önce büyük oğlum sonra ben şimdide ufaklık babamız iyi şükür küçük ile geceleri o ilgileniyor yoksa çok zor bebekler hasta olmasın ben kendime ve oğluma sarımsak bal limon kürü yaptım birde balık yedik bir gün bir günde et sanki bugün iyiyiz
papatyaannee Gmze1998 galiba salgın var kimi duysam aynı nasıl geçicek bilmiyorum geçmezse yoğun bakıma yatıcak
Gmze1998 papatyaannee kaç aylık bebeğin niye yoğun bakıma yatıyor anlamadım antibiyotik vermediler mi iyi gelmiyor mu
papatyaannee Gmze1998 8 aylık bronşiolit tanısı konuldu antibiyotik kullandık düzelmedi iki gün evde hava tedavisine devam edicez geçmezse yatış yapılacak bronşite çevirmemesi için
papatyaannee Gmze1998 Çok teşekkür ederim size de çok geçmiş olsun inşallah bir an önce herkes atlatır 🙏
papatyaannee Berk2020Mert2008 Sizede çok geçmiş olsun. Bu dönem herkes hasta herkes bir an önce sağlığına kavuşur inşallah. Benim ki çok küçük olduğu için doğal yöntemlerle bir şey yapamıyorum açıkçası hava veriyorum evde şu an sürekli bugün 8 kere hava verdim. Artık geçsin bir an önce çok zor 😢 Keşke ben hasta olsam yavrum olmasa