23 günlük oğlum var sezaryenle doğum yaptım. Göğüs uçlarım yara oldu ilk bir hafta kanadı. Sonra kanama durdu ama yara vardı. Şu an yara yok ama göğüs uçlarım aşırı ağrıyor ve yanıyor. Tereyağı, tahin yağı, lalolin,mustela ve lansinoh kullandım. Hiçbirinin faydasını görmedim. Gümüş kapak uçları diye bir şey duydum ve hemen sipariş verdim 0kargoda.