Anneler kızım 4 ay 28 günlük. Sadece anne sütü alıyor. Havalar çok sıcak malum normalde hiç su verme taraftarı değildim ama dün kızıma minik suluk almıştım. Emzirdim . Karnı toktu sonra suluğu bi denemek istedim 10 cc kadar su vardı içinde öyle bi su içti ki neredeyse 10 saniyede suyu bitirdi. Hızlı hızlı yutkundu su içmek istediği her halinden belliydi kana kana su içer ya insan aynı öyleydi çok şaşırdım hatta . Su versem bi zararı olur mu ? 10 cc su çok mu ? Bugünde yine 10 cc su verdim ona da aynısını yaptı susuzluk mu hissediyor acaba çok kararsız kaldım. Her karnı tok olduktan sonra teklif ediyorum içmek istiyor. Resmen suya saldırıyor. Doktoruma da yarın danışacağım