Çok geçmiş olsun.. verilmiş sadakaniz varmış.. evet bu tür olaylar hiç istemediğimiz yerlere varabiliyor. Sizin ki kazara olmus ama insanlar çok kötü artik, gözleri dönmüş olduğu için kontrol edilmesi daha iyi ama başka cocuklar bu sekilde ancak korunabiliyor hatta yine de korunamayan kaybedilen çocuklar oluyor malum ..