busraydn46 canım aynısını bende yaşıyorum doktora gittim bir hafta yapmaması gayet normal dedi cunki bebeğin büyüyor bağırsakları ondan kakasini yapamıyor bu bir kabızlık değil normal birşey gazini yapması onu rahatlatıyor bana fitil verdi bi defa kullandım bidaha kullanmadım çünkü fitilede alışırsa kendi kendine ıkınmayı unutur sürekli fitille çıkarmak zorunda kalırdık diye vermiyorum tabi kendi kendine haftada bir yapıyor bir sıkıntı olmaz düzene girecektir tabi 10 15 gun yapamazsa sıkıntı