Srcnozlm Baş dönme hissi yaşayan varmı bu bende hep var hastaneye gittim menier çıktı ama geçmiyor psıkolojik olabilir mi 🙏
Tugba06 Srcnozlm bende bebeğimin ilk 2 ayı cok yorucuydu.. yorgunluktan deprem oluyormus gibi his olurdu yer, yatak altımdan kayıyormus gibi hissederdim ama sonra yorgunluk azalmaya baslayınca gecti..
Srcnozlm Tugba06 benim sanki baş dönme hissi ve sanki arabaya binersin gidersin ya öyle oluyor aslında bu bende küçüklükten beri var ara ara gelip gidiyor