Arkadaşlar 6 aylık bebeğim var.daha öncede kaygı bozukluğum vardı ancak uzun bir süredir hiç ataklarım yersiz korkularım olmuyordu.ama çocuğum olduktan sonra hepsi geri geldi.bugün oğlumun poposunda çatlak gördüm ve o saatten beri tuvalette çok afedersiniz istifa ediyorum.görümcemi aradım onun kızındada olmuştu ona sordum ne yaptın diye ben doktora götürmedim işte kayısı yedirdim zeytinyağı sürdüm geçer fikan dedi.öyle sorun etmemiş.bense bitmiş durumdayım.hayatım çok zor geçiyor.yaşayanlar yazabilir mi??nasıl baş ediyorsunuz???