Kbraerdgn10 Kızlar 4 ay önce sezeryan oldum bazen kendimi çok yordugumda dikislerimin sag taraf üstü ağrıyor ve sisip sertleşiyor sanki orda bi ceviz var gibi oluyo varmi aranızda böyle olan
Huzeyfem2 Kbraerdgn10 şişme falan olmuyor bende ama kenarları ve biraz üstü ağrıyor sanki yırtılacak gibi bir ağrı
Huzeyfem2 Kbraerdgn10 ben hiç dikkat edemedim kendime kimsem yoktu sezeryan oldum eve geldim ve hiç yatmadım ben ona bağlıyorum biraz da agrımasını falan
Gokcennderenn Kbraerdgn10 benim sadece kaşınıyor ama belim kırılacak gibi ağrıyor arada uzun otursam yattam fena
nelmali Kbraerdgn10 tam o nokta beni de mahvediyor her yeri iyileşti oranin acısı sızısı asla geçmiyor 8 ay oldu yanlışlıkla dokunsam bile sızlıyor doktora da gidemedim bir türlü 2 buçuk saat mesafede en yakın doktor randevu falan zor baya vaktim de olmuyor
Ayseyilmaz61 Kbraerdgn10 benim de oyle dikisin bittiği yer doktor önce icerden ödem yapmış dedi bi iki hafta sonra içersen dikisler düşüm yapmış dedi kendiliğinden geçer dedi
babyfaceee Kbraerdgn10 5 ay oldu ikinci sezeryen hiç kesilmemis gibi. Ağır sporda yapıyorum ağrı sızı olmuyo