Merhabalar postu atalı biraz geçmiş ama yardımcı olmak isterim benim oglum da kabızlık cekti mamalardan doktor en son gliserinli kansuk diye bi fitil vermişti onun yarısından az atıyorum yarım saat sonra çok rahat yapıyordu kakasını ve kakasıyla beraber attığım fitilde erimeden çıkıyordu ben kabız olduğun da çareyi onda bulmuştum 3-4 günü geçiyorsa ve ıkınma ağlama gibi belirtileri oluyorsa atıyorum dışkıyı yumuşatıyor