Merhaba kızlar bundan on gün önce ovulasyon(yumurtlama testi)yaptm ve çift çizgi çıktı biri silik şekilde ardından beş altı gün sonra tekrar yaptım tek çizgiydi ve beş gün sonra bugn yaptm yine biri silik şekilde çift çizgi.İki kez yumurtlamış olamam değil mi ,acaba hamile miyiym reglm 4 gün geçti ama hamilelik testim negatif çıkıyor