Sultan_nisa33 2 aylık kızım var emzik tutmuyor iki üç çeşit emzik aldım hiçbirini tutmadı sürekli eline ağzına sokmaya çalışıyor yumruğunu emiyor ne yapabilirim emziği tutması için??
Busra2013 Sultan_nisa33 benım kızım ıkı bucuk aylık asla turmuo cok denedım yok tutmuo elını agzına koyuyo ıcını buslndırıo
Aselikoommm Sultan_nisa33 ben de bir sürü emzik aldım ne zaman versem midesini bulandırır istemez tükürürdü 3 buçuk 4 aylik falandı emzigi tutmaya başladığında biranda kabullendi şuan kendisi 6 aylik bir emzik elinde öbürü agzinda uyuyor canım 😂
Rozza Sultan_nisa33 bibs emzik denemenizi tavsiye ederim kauçuk olanından anne memesine çok benzediği için bebekler hem alışabiliyor ben kızıma onu kullanıyorum diğer emzikleri tutmuyor. Çok memnun kaldım denemekte fayda var annenin yardımcısı emzik ,gerçekten büyük rahatlık
Yagmur-Hafsa Sultan_nisa33 bence zorlama emzik emmediği daha iyi bıraktırmak ayrı bi dert olacak ilk aylar biraz zor oluyor hep meme istiyorlar ama düzeliyor
Rose-leaf Tutmayınca tutmuyorlar philips avent ,oioi,bibs ,bakkal emziği fatoş denedim hiçbirini almadı öğürüyor 5 aylık olduk pes ettim dişlerini kaşıması için eline veriyorum şimdi🙂
Haffuse Tutmayinca tutmuyor bacim… Ben emzikkere verdigim parayla 3 aylik bez masrafini karsilardim yavrumun🤣
nisaballinannesi Sultan_nisa33 benim kızım 4.5 aylıkda aldı sürekli deneyin pes etmeyin ve açken verin ozaman alıyorlar benim oğlumda 4 aylık açken sürekli verdim tam kavrayamadıkları için hemen düşüyor ama 4 aylık maşallah güzel tutuyo oğlum 4 de 5 de tam almaya başlıyorlar avent verdim ikisinede pes etme 👍🏻Ve sadece uykuya kokay dalsınlar diye veriyorum
Asya_- Sultan_nisa33 iyisinden kötüsüne 6 çeşit emzik verdim tutmadı :) 10aylık şimdi iyi ki de tutmamış diyorum şimdi