Merhabalar bebeğiniz kaç aylık acaba benim kızım yaklaşık 3.5 4. Ayına kadar 4-5 günde bir zorla yapıyordu hatta cok rahatsız olduğunu düşünüp bende uyarıyordum zeytinyağı ve kulak çöpü ile anne sütü ve mama şeklinde ilerliyorduk anne sütü alan bebeklerde 10 gun e kdr yapmamasının normal olduğunu söylüyor doktorlar.Açıkçası hiç ağlayıp rahatsız bir durumda da bulunmuyordu ben kendi kendime uzun süre yapmadığı İÇİN rahatsız olabileceğini düşünüp o davranışta bulundum ama gereksiz olduğunu farkettim cunku kızım 4. Ayından sonra günde 1 defa kendi kendine kaka yapmaya başladı suan 7 buçuk aylığız hala günde 1 bazen 2 defa yapıyor ek gıda dönemine geçiş yaptığımız İÇİN arada yine kabızlıklar oluyor geçici şekilde bence doktorunuz varsa bir danışın