merbay97 1 yaşına girdi bebeğim ama asla yemek yemiyor hala emme ve mama içme derdinde. Corba vs seylere kasık gördügü an aglıyor istemiyor. Kendi yesin diye veriyorum birseyler onları da tek tük. Nasıl aşabilirim önerileriniz var mi?
Yaren_0607 merbay97 aynı sıkkıntı bizde de var malesef çok üzülüyorum ac geziyor diye ama bir çözüm bulamadım
Eeco merbay97 mama ve emmeyle karnını doyuruyordur büyük ihtimalle azaltmayı deneyin yani acıksın birde acaba bu denli emme refleksi in nedeni diş olabilir mi ikinci şık minik kuzunun kolayına geliyorda olabilir hop mideye şeklinde kolaylıklar diliyorum şimdiden
Defneninannesimehtap merbay97 bende aynı durumdayım 1 yaş 1 haftalık oldu zaten çok iştahlı bir bebek değildi ama tamameh kapandğ çorba asla içmiyor kaşıkla. önüne koyulanlandan atıp duruyor mama almıyor meme emiyor sadece. napacağım bilmiyorum gece 20 kire uyanıyor dalamıyor sürekli mız mız
Defneninannesimehtap Yaren_0607 kaç saatte bir emziriyorsunuz doktora bugün gittim aç bırak diyor 5 6 saat emzirme diyor
Yaren_0607 Defneninannesimehtap aslında doğru demiş her istediğinde emziriyorum saat dakkika fark etmiyor aç bırakmak gerek belki öyle yerler