Kızım 2 ay sonra 3 yaşında tuvalet eğitiminde bu 3. Günüm çok şükür bir günde öğrendi kaka cis geldimi hemen söylüyor bir yere gitmis olsak bile gündüz hic bir problem yok ama gece şöyle ki kronik astım ve devamlı öksürükle başımız belada yine öksürüğün yogun olduğu hasta olduğu bir döneme geldi tuvalet egitimi ve ben gece bez taktim ilk gece sıfır idrarla kalkti sabah anne cisim geldi dedi uyandırdı ama 2. Gece o kadar cok öksürdu ve o kadar cok su içtiki sabahladik hastalıktan tabi ki bezi doldurmus simdi ben buna gece bez takıyorum sabah kafası karışmıyor devam ediyor tuvalete ama geceyi de nasıl kesebilirim nasıl bir yol izlemeliyim annecim gece cisin gelirse uyandır beni diyorum ama tatildeyiz annemde cok yoruluyor kosturmaktan bende onin arkadaşından ikimiz de uyuya kalıyoruz deyimlerinize ihtiyacım var …