yusufmertmom ilkgozagrimmmm arkadaşımın kızı 1 yaşını geçti hala aynı. İlaç kullanmak içinde erkenmiş. Dikkat ediyor bu yüzden ama yinede zorlanıyor
ilkgozagrimmmm yusufmertmom Nelere dikkat ediyor ? Bizde 2 yaşına gireceğiz ama düzelmedi.Doktora yarın göstereceğim fakat merak ettim düzelen var mı diye 😔
ilkgozagrimmmm yusufmertmom Nelere dikkat ediyor ? Bizde 2 yaşına gireceğiz ama düzelmedi.Doktora yarın göstereceğim fakat merak ettim düzelen var mı diye 😔
ilkgozagrimmmm Cansuhrn Alerji bölümüne gitmiştik biz çok sık hastalanıyor diye orada ilk bakılmıştı. Şimdi tekrar verdik yükselmemiş.Cocuk doktorlarida bakıyor ,alerji bölümüde bakıyor.Kan alıyorlar
ilkgozagrimmmm Bulik igg:5 iga:0.32 çıktı.Sizin kaç çıktı.Geçmiş olsun bu arada kaç aylık.Siz neden şüphelendiniz
Bulik ilkgozagrimmmm bizimkide 6 çıktı ıga 0.6 azında sürekli aft çıkıyordu ve çok sık hasta oluyordu, ayrıca alerjik bir çocuk 3 yaşında
Bulik ilkgozagrimmmm gittik bugün alerji bölümüne sevk etti ama randevu alamadık bi türlü daha detaylı tetkik yapılması gerekiyor dedi. Siz naptiniz gittiniz mi
ilkgozagrimmmm Bulik bizimde düşük olduğunu 2 ay sonra tekrar kontrole çağırdığını söyledi.Kandan bakılacak tekrar
ilkgozagrimmmm Bulik Biz çok sık hastalanıyorduk.Antibiyotiksiz geçmiyordu.Sakaryada yaşıyoruz. Çok kalabalığa sokmayın hasta olmasın dedi