Rezenecayi 7 aylıktı ayırdığımda İyiki o zaman ayirmisim şuan istesem daha zor olurdu, önce gündüz uykusunda odasına yatırdım bir hafta sonra geceyide odada yatırdım , telsiz aldım gece sesini duyunca hemen gidiyorum zaten telsiz olmasa da annelik içgüdüsü hemen duyuyorsunuz 💕