Kizlar kizim hasta iki kez dr goturdum bogaz enf dendi geniz akintisi var dendi özellikle iki gundur oksurmekten helak oldu inanin ardi arkasi kesilmiyor boyle bir oksuruk olamaz uyku uyuyamadi cocugum 7 yasinda bu nasil bir hastaliktir devamli kopek havlar gibi öksürüyor cocuk ilacini veriyorum surubunu veriyorum napayim ayaklarina vicks basucuna sogan karanfil zencefil bal zencefil sut herseyi yaptim anne basim agriyor diyor oksurmekten bogazi yirtilacak korkuyorum birsey olacak diye