Kızlar bebeğimin gündü uykusu yok denecek kadar az. Çok nadir 1 saat uyur. Geceleri ise gece 1 den 2 den önce uykuya geçmez. Sürekli olarak odaya gidiyorum. Emzirerek, sallayarak, yatağında pışpışlıyarak herşeyi denememe rağmen uyutamıyorum az önce pes ettim. Artık kollarım koptu. Ne yapacam ben böyle. Bir sıkıntısımı var yoksa huymu anlamıyorum. Böyle bir durum yaşadıysanız lütfen benimle paylaşın