Diyarbakır da yaşıyoruz ve şuan burası ateş ediyor.
Geçen sene böyle bir sorun yaşamadık (o zaman yenidoğandı), ama bu sene kol kıvrımında ve boynunun birazında isilik çıkmaya başladı. Biliyorum kuru kalsa böyle olmayacak ama şuan nasıl bir önlem alabilirim? Pudra kullansam diyorum ama bildiğim kadarıyla önerilmiyor.
Kızlar bana bir help.. 😇