Kızmın bezinde dün den beri bir kırmızılık görüyorum dün gece bir taneydi ve çok küçüktü öğlen yine havadaki toz tanesi kadar küçük gördüm şu an altını değiştirdimde kakasında yine bu sefer 3 tane gördüm doktora yarın götüreceğim ama başına gelen var mı acaba bu arada kızım 2 ay 21 günlük