busra_54 ona randevu aldm canm evet cok iyiyms öyle duydum ama ayın 10 unda ilk randevusu ona aldım direk. Kızımda idrar yolu enfeksynu olmustu antbyk kullandık ama 2 3 gndr tekrar akıntı gördm acaba dedim baska birine mi alsam yarın olanlardan. Smdi yarın olanlardan birine alsam acaba digerini iptal mi etmek zorundayım öyle bir sey yoktur heralde dimi ?