Uzumcekirdegi Bebeğim her gün kusuyor. Doğdu 10-15 gün geçti kusmaya başladı. Sürekli kusuyor. Bazen peynir kesiği gibi bazen peynir kesiği ama balgamlı gibi. Kusmadığı gün yok. Kilo alımı çok iyi. Birkaç doktora götürdüm fakat doktorlar kilo alımında sıkıntı olmadığı için bir şey demiyorlar. Başka doktora gideceğim fakat sizlere de sormak istedim 😭 Kusarken ağlıyor bazen bazen huzursuz oluyor. O kusması bitene kadar rahat olmuyor. Anca kusması bitince rahatlatıp uyuyor. Kustuğu müddetçe kucağımda çünkü yatırdığımda rahatsız oluyor. Yaşayan bu durumu çabuk atlatan var mı
Katya Uzumcekirdegi canım benım kızım da öyleydi. Gazdan muhtemelen, gaz çıkarırken de fazla sütü kusardı. 4. Ayda bitti.
QueenMommm Uzumcekirdegi 3 ay kustu benim bebeğim öyle böyle değil kilosunda sorun yok dediler her yer kusmuk olurdu ama geçti 3. Aydan sonra
Nevarebeka1 Uzumcekirdegi ayını da yazsaydın keske 6 aylık olacak benşmki hala kusuyor özellikle gaz veya kaka yapacağı zaman kusuyor seninki muhtemelen reflü ama alerji de olabilir kakası vs nasıl mukus var mı
Busra08meyveli Uzumcekirdegi Reflüsü vardır mmaa kullanıyorsanız anti reflü olanlardan alın benim bebeğimde kusuyor ve kilo alımını etkiliyor 😓😓😓 keşke etkilemeseydi sizin gibi ama bebeğimizi o halde görmek çok kötü sizi çok iyi anlıyorum
Merveee2019 Benim kızımda öyleydi 4 ayda azalarak bitti Peynir kesiği gibi kusan çocuklara emdiği süt yarıyo derler kilo alımı falan herşey normalde sorun yok ağlaması gazdan olabilir rezene iç rahat çıkarıyo gazını tabi bebekten bebeğe değişebilir ama bi dene inşallah fardasını görürsün
Uzumcekirdegi Merveee2019 çok fena kusması. 2 aylığız. İnşallah 3-4. Ayda biter en geç. Peynir kesiği gibi kusuyor. Tıkanıyor bazen. Huzursuz oluyor kusacağı zaman.
Mihrimahim16 Kusmuğu 4,5 ay yaşadım ve panik atak hastası oldum 🤦 4,5 ayllıkken Muhallebi verdim 1 hafta boyunca o şekilde kesildi baktım kusma kesildi muhallebi vermeyi kestim…
Uzumcekirdegi Mihrimahim16 ben de çok endişeleniyorum. Tıkanıyor. Ağzında bir şey var gibi çiğniyor sanki. Öksürüyor tıkanıyor bazen emerken felan
ddefnem Mihrimahim16 aynı durumdayım inanın, gözüme uyku girmiyor. Ben hasta olacağım da bebeğim ihmal olacak diye korkuyorum. 2 ay 8 günlüğüz ve artık elim kolum bağlı sadece kıyafet değiştiriyorum. Elimden hiçbir şey gelmiyor. Kilo alımı iyi dedikleri için müdahale de etmiyorlar. En az 10 kez kusuyıor. Kimisi beyaz kimisi su gibi geliyor. Artık kafayı yemek üzereyim
Uzumcekirdegi Nevarebeka1 2 aylığız. Artık kusması hem beni hem onu çok yoruyor. Kakası arada mukuslu oluyor. Ama doktorlar kilosu iyi deyip duruyor. Ne yapacağımızı şaşırdık. Kusacağı zaman huzursuz oluyor. Aşırı gazlı bir bebek demişti doktor ama ben de reflüden şüpheleniyorum. Ama reflüde kusma peynir kesiği gibi mi olur acaba
lolaa Uzumcekirdegi fizyolojik reflu.yani gecici refluymus ama artik bebegim iykusundan aglayarAk kalkinca bwnim canima tak etti suan gaviscon infant ve motilium kullaniyorum azaltti baya tamamen kesmese de. Gecici diyo doktorumuz ama bende biktm srtik ne benim ustum basim kaliyor ne kendinin kendimden midem bulaniyo artik
Nevarebeka1 Uzumcekirdegi peynir kesigi gibi olan kusma sorun teşkil etmiyormuş eğer emer emmez olduğu gibi sütü kusarsa sorun demişlerdi bana evet kilo alımı güzelse ilac kullanmayı tercih etmiyor doktorlar gazlı bebek cok kusuyor bebeğimden biliyorum 6 aylık hala gazı oluyorsa kusuyor eğer midesi ekşiyor gibi ağzını buruşturuyorsa fışkırtarak kusuyorsa reflü
Uzumcekirdegi lolaa sormayın. Üst baş kalmıyor. Kusacağı zaman çok huzursuz oluyor artık çok üzülüyorum. Zarar verir mi ona çok düşünüyorum.
Uzumcekirdegi Busra08meyveli yok mama kullanmıyorum. İnanın o kadar üzücü bir durum ki. Bir doktora gidiyorum içim rahatlıyor sonra aşırı derecede kusmasına denk geliyorum yine üzülüyorum. Çünkü hiç normal bir kusma değil
Uzumcekirdegi Nevarebeka1 evet ağzını buruşturarak ağzında bir şeyler çiğniyor sanki. Reflü büyük ihtimalle inşallah en Kısa zamanda biter hepsinin 😔
Nevarebeka1 Uzumcekirdegi emzirdikten sonra dik tutmaya çalış hemen uyutma birde yastık kullan beline kadar yastıkta olsun vücudu gazını almadan yatırma emzirirkende biraz yüksekte olsun gövdesi seni çok iyi anlıyorum uykusunda bile kusardı benimki uykularım haram olmustu sürekli onu takip ederdim ama rahat ol geciyor bizimki geçti şükür bide toz gaviscon vermişti doktor bize ama genel görüş kilo alımı normalse ilac kullanmamak lazımmış sen yine de eğer cok rahatsızsa uykusunda problem yaşıyorsa başka bi doktora daha git